dentus logo

1124 Budapest, Kiss János altb. u. 52.

A napjainkaban használt érzéstelenítő szereknek köszönhetően nyilvánvalóan minden kezelés fájdalommentes, ugyanakkor már az érzéstelenítő beadása is sokakban hagy kellemetlen emlékeket. A mi felfogásunk szerint itt kezdődik a fájdalommentes fogászat!

A tanulmányai során minden fogorvostanhallgató megtanulja, hogyan kell fájdalommentesen beadni az injekciót. Sajnálatos azonban, hogy ez az a tudás, amit a praktizáló fogorvosok leghamarabb elfelejtenek.

Felgyorsult a világ, rohan az idő, mi azonban úgy gondoljuk, hogy az ilyen „apróságok” és figyelmességek azok, amelyek megalapozzák a későbbi kezelések hangulatát. Erre mindig időt kell szánni és ha ezzel együtt a legmodernebb eszközöket, leghatékonyabb szereket alkalmazzuk, akkor maga az érzéstelenség állapota már nem fog meglepetéseket tartogatni.

A kezelések során csapatunk minden tagja törekszik a fájdalommentes kezelésre!

Nem szeretnénk, ha bárki rossz élményekkel távozna, vagy a következő kezelésekre félve érkezne hozzánk. Bízunk benne, hogy a nálunk töltött időt nem szenvedésként élik meg a hozzánk forduló páciensek, és ennek érdekében mindent meg is teszünk.

Kortól, lelkiállapottól függően különböző érzéstelenítési módszereket használunk.

• Nagy kedvenc például a gyümölcsízű érzéstelenítő zselé, amelyet nem csak a gyerekek kedvelnek nagyon, de szüleik is, ugyanis könnyedén ki lehet vele küszöbölni a tűszúrás érzését.
  • Magára az injekció beadására is nagyon odafigyelünk, hiszen, ha az orvos bizonyos szempontokat követ, a "szuri" szinte érezhetetlen. Ezt teljes mértékben megerősítik a páciens-visszajelzések, és mi erre büszkék is vagyunk!

Ha pedig valaki mindezek ellenére is retteg, arra is van gyógyír: az éber szedáció, vagy úgynevezett éberaltatás, amely során a páciens nem kerül a mélyaltatás állapotába, önállóan lélegzik, kommunikál, követi az utasításainkat, csak éppen a kezelés végeztével semmi emléke nem marad a nálunk töltött időről.

Ami a fájdalommentes fogászathoz tartozik még

Filozófiánk szerint a fájdalommentes fogászathoz tartozik még a beavatkozások utáni panaszok enyhítése is, melyre szintén léteznek trükkök, tippek. Az éppen aktuálisan elvégzett beavatkozáshoz kapcsolódóan nálunk elvárhatja, hogy ezekről tájékoztassuk, hogy otthonában se legyen panaszos. Tájékoztatjuk a várható utóhatásokról és ellátjuk tanácsokkal.

Kapcsolat

phone +36 30 2222 777 mail info@dentus.hu location 1124 Budapest, Kiss János altb. u. 52.
Hétfő 8-18 óra
Kedd 8-18óra
Szerda 8-18 óra
Csütörtök 8-18 óra
Péntek 8-13 óra
Szombat zárva
Vasárnap zárva

Kérjen időpontot

© 2021. A DENTUS - A fogorvos weboldal teljes szöveges tartalma, képi megjelenése szerzői jogvédelem alatt áll és az üzemeltető tulajdonát képezi.
Azok közlésre történő felhasználása, másolása a tulajdonos előzetes írásos hozzájárulása nélkül eredeti vagy átírt formában is tilos.

Adatvédelmi nyilatkozat (Dentus Magyarország Kft. által üzemeltetett honlapokra vonatkozóan)